Pro klienty zdravotních pojišťoven
V TERMÁLNÍCH LÁZNÍCH Velké Losiny můžete absolvovat odbornou lázeňskou léčebně rehabilitační péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.
Jak do lázní přes zdravotní pojišťovnu
Poradíme Vám, jak zažádat u svého lékaře o návrh na lázeňskou péči hrazenou Vaší zdravotní pojišťovnou.
Požádejte svého lékaře, aby vypsal Lázně Velké Losiny, s.r.o. na první místo v návrhu na lázeňskou péči.
Rezervace na rok 2025
Administrativní poplatek 2 000 Kč za předběžnou rezervaci konkrétního termínu.
Předběžnou rezervaci na lázeňskou rehabilitační péči Vám poskytneme od 11. 11. 2024 a pouze přes rezervační formulář. Ukaž rezervační formulář
Na rezervace zaslané před termínem nebudeme brát zřetel!
50% SLEVA - leden, únor a březen sleva na doplatky ke komplexní lázeňské péči mimo jednolůžkových pokojů.
JEDNOLŮŽKOVÉ POKOJE V HOTELU ELIŠKA JSOU OBSAZENY DO KONCE ŘÍJNA 2025!
Předběžná rezervace do lázeňské vily GAZÁRKY není možná!
(Termín nástupu určuje lázeňské zařízení v závislosti na volné kapacitě a platnosti návrhu a vyzývá klienta písemně nejpozději 5 dnů před nástupem.)
Možnosti lázeňské péče
Komplexní lázeňská péče (KLP)
- Zdravotní pojišťovna hradí léčbu, ubytování a celodenní stravu na 21 nebo 28 dnů.
- Nadstandardní ubytování a ubytování v jednolůžkových pokojích za doplatek.
- Možnost rezervace konkrétního termínu za administrativní poplatek ve výši 2 000 Kč.
Příspěvková lázeňská péče (PLP)
- Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu na 14 nebo 21 dnů.
- Ubytování a stravu si klient hradí sám.
- Příspěvková lázeňská péče není ambulantní.
- Rezervace konkrétního termínu pobytu za vratný administrativní poplatek ve výši 2 000 Kč.
Ambulantní rehabilitační péče
- Zdravotní pojišťovna hradí pouze léčbu, jedná se o žádanky typu FT nebo K.
- Ambulatní péče probíhá formou pobytu v lázních.
- Ubytování a stravu si klient hradí sám.
- Zdravotní pojišťovna hradí jen omezený počet léčebných procedur, klient si část procedur doplácí z vlastních prostředků.
Předběžná rezervace termínu
- Administrativní poplatek za předběžnou rezervaci konkrétního termínu 2 000 Kč / osoba. Více info o poplatku
- V lázeňském hotelu ELIŠKA nástupní dny pouze v neděli.
- Jednolůžkové pokoje v hotelu ELIŠKA jsou pro rok 2025 obsazené do konce října!
- Předběžná rezeravace do lázeňské vily GAZÁRKY není možná!
Ukaž ceník doplatků ke KLP
Rezervační formulář
Administrativní poplatek
- Klient není povinen rezervovat konkrétní termín čerpání KLP. Lázeňské zařízení předvolá klienta po obdržení schváleného lázeňského návrhu od zdravotní pojišťovny nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt.
- Za předběžnou rezervaci konkrétního termínu hradí klient administrativní poplatek 2 000 Kč / osoba (poplatek je platný celoročně). U KLP je poplatek nevratný (platí i pro vyšší moc).
- Splatnost administrativního poplatku je 14 dnů od potvrzení rezervace konkrétního termínu. Datem úhrady se rozumí datum připsání platby na účet lázní.
- Administrativní poplatek bude vrácen v případě, že klient neobdrží od zdravotní pojišťovny schválený návrh, ale provede změnu rezervace na samoplátecký pobyt.
- Možnost rezervace termínu pouze v délce odpovídající příslušné indikaci.
- Lázně si vyhrazují právo klienta přestěhovat nebo změnit termín nástupu, pokud bude doručen návrh s odlišnou délkou pobytu než si klient rezervoval.
- Rezervace se nevztahuje na požadovaná čísla pokojů a situování pokojů, pouze na kategorii ubytování.
Zrušení Rezervace
- Administrativní poplatek nebyl proveden v daném termínu.
- Návrh na lázeňskou péči není potvrzený zdravotní pojišťovnou a doručený do lázní nejdéle 20 dnů před rezervovaným termínem nástupu (výjimkou je návrh na lázeňskou péči s naléhavostí I.).
- Údaje uvedené v předběžné rezervaci termínu neodpovídají údajům v návrhu na lázeňskou rehabilitační péči schváleném zdravotní pojišťovnou.
- Lázně si vyhrazují právo rezervaci zrušit v případě, že po obdržení návrhu k lázeňské léčbě bude lékařem zjištěna kontraindikace k čerpání léčby či bude shledáno příliš vysoké zdravotní riziko z rehabilitace plynoucí. V tomto případě bude administrativní poplatek vrácen v plné výši.
- Závažné technické, provozní nebo organizační důvody v lázních.
- O zrušení rezervace budete informováni písemně poštou, prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
Doplňující informace
- V případě stížnosti nebo reklamace kontaktujte pracovníky hotelové recepce, kteří zajistí termín schůzky s kompetentním pracovníkem.
- V případě nesouhlasu s vyřízením stížnosti kontaktujte příslušný správní orgán (Krajský úřad Olomouckého kraje) s uvedením důvodu.